אתה כבר לא צריך הזמנה! DALL-E 2 זמין כעת לכולם ולכן אתה יכול להשתמש בו

OpenAI הודיעה זה עתה שהבינה המלאכותית שלה שיוצרת תמונות מטקסט זמינה כעת לכולם. זה נכון, DALL-E 2 בדיוק סיים את הבטא הסגורה שלו ועכשיו יכול להיות בשימוש על ידי כל אחד .

בתחילת 2022, כאשר OpenAI הרחיבה את הגישה לבטא של DALL-E 2, האינטרנט התמלא בתמונות מדהימות ופוטו-ריאליסטיות שנוצרו עם AI זה, מה שגרם לרבים לרצות לנסות אותו.

עם זאת, עד עכשיו ניתן היה להשתמש בו רק אם קיבלת הזמנה בלעדית כפי שאנו מסבירים במאמר זה כיצד לבדוק את DALL-E 2. אבל זה עכשיו נחלת העבר וכאן נספר לך איך לגשת לבינה מלאכותית זו וכמה תמונות אתה יכול ליצור בחינם .

בטא של DALL-E 2 נגמר ועכשיו כולם יכולים להשתמש בו

עם DALL-E 2 אתה יכול לעשות דברים מדהימים. הבינה המלאכותית הזו לא רק משמשת להפקת תמונה בסגנון האמנותי הרצוי מטקסט אלא יש לה גם את היכולת להרחיב את הקצוות של תמונה, לערוך תמונות אוטומטית ואפילו לשנות פנים של אנשים.

ובכן, עכשיו כשהגישה ל-AI הזה כבר פומבית. בוודאי אתה תוהה… איך להשתמש ב-DALL-E 2 ללא הזמנה? והתשובה פשוטה מאוד, אתה רק צריך להירשם לאתר שלהם עם הקישור למטה:

קישור | צור חשבון ב-DALL-E 2

חשוב להזכיר ש- DALL-E 2 אינו זמין בכל המדינות ולכן, אם בעת ההרשמה תקבל את ההודעה "ה-API של OpenAI אינו זמין במדינה שלך", תצטרך להשתמש ב-VPN כדי שתוכל לבדוק אותו.

האם DALL-E 2 בחינם?

How much does DALL-E2 cost?

עכשיו, אם אתה תוהה… כמה עולה להשתמש ב-DALL-E 2? ובכן, אתה צריך לדעת שזה, לעת עתה, בחינם , אך מוגבל. לכל יצירה שאתה עושה עם DALL-E 2 יש מחיר: זיכוי אחד עבור תמונה אחת .

כאשר תירשם, האתר יעניק לך 50 זיכויים בחודש הראשון שלך, ולאחר מכן 15 זיכויים חודשיים בחודש הבא . אם אתה מוציא את כל הזיכויים שלך ורוצה להמשיך להשתמש בבינה מלאכותית זו, תצטרך לשלם 15 אירו כדי לקבל 115 זיכויים נוספים.

ואתה… האם אתה כבר רוצה להתחיל לבדוק את DALL-E 2?

Author: FIFTHSCENT