נסטלה ווטרס מתמקדת בהשפעה חיובית על המים על ידי חידוש מחזורי המים המקומיים

VEVEY, שוויץ , 29 ביוני 2021 /PRNewswire/ – נסטלה ווטרס תרחיב את מאמציה הנוכחיים לניהול מים בר-קיימא ותגביר את שיתוף הפעולה שלה עם שותפים כדי לזהות ולתמוך בפתרונות מקומיים. פתרונות אלו נועדו לסייע בחידוש המערכות האקולוגיות באזורים סביב כל אחד מ-48 האתרים של נסטלה ווטרס. החל משנת 2025, הם יסייעו לטבע לשמור יותר מים ממה שהעסק משתמש בפעילותו.

היוזמה החדשה מתבססת על המחויבות של החברה משנת 2017 לאשר את כל אתרי המים שלה על ידי ה-Alliance for Water Stewardship (AWS) עד 2025. תקן זה מחייב את משתמשי המים להבין ולפעול באופן קולקטיבי על אתגרי המים.

נסטלה תשתמש כעת במומחיות שלה כדי לקדם את התחדשותם של מחזורי מים מקומיים באמצעות יישום של יותר מ-100 פרויקטים עבור 48 האתרים שלה עד 2025. פעולות חדשות ניתנות למדידה אלו יתמכו בניהול ותשתית מים טובים יותר. כמה דוגמאות לפרויקט כוללות:

  • Buxton – שימור קרקע (הגנה על קרקע מפיתוח) והתערבויות טבעיות בניהול שיטפונות בדרבישייר, בריטניה
  • Vittel – פרויקטים של שיקום ושיקום נהר בווז', צרפת
  • Nestlé Pure Life – תמיכה בחקלאים להשתמש בהשקיה בטפטוף בשייחופורה, פקיסטן
  • Nestlé Pure Life – אספקת תשתית לטיפול במים, סינון וצנרת עבור אספקת המים העירונית בבנה, מצרים

נסטלה תשקיע 120 מיליון CHF ( 130 מיליון דולר ) כדי לסייע ביישום של יותר מ-100 הפרויקטים.

"היום, אנו מאיצים את המסע שלנו לתמוך בהתחדשות מחזורי המים המקומיים ומאתגרים את עצמנו לנקוט בצעדים חדשים ונועזים", אמרה מוריאל לינאו, ראש מחלקת המים. "אנחנו רוצים למלא תפקיד פעיל בסיוע בשימור משאבי המים בכל מקום בו אנו פועלים. לשם כך, נעבוד עם שותפים רבים לפיתוח פרויקטים מותאמים שיסייעו במציאת פתרונות מקומיים”.

שינויי אקלים, צריכת מים גבוהה יותר, אורבניזציה גוברת ותשתיות שנפגעו הם חלק מהגורמים התורמים להידרדרות מחזור המים הטבעי. מגמות אלו מפריעות לחיזוי המשקעים ולזמינותם של מים נקיים. בנוסף, עליית טמפרטורות ודפוסי מזג אוויר קיצוניים יותר גורמים ליותר שיטפונות ובצורת.

"כעסק עם מורשת ארוכה של הגנה על טבע וניהול מים, אנחנו רוצים ללכת מעבר לשימור מקורות מים כדי לסייע בחידוש ושיקום מחזורי המים באזורים שבהם אנו פועלים", אמר סדריק איגר, ראש תחום קיימות בנסטלה ווטרס . "אנחנו יודעים שאתגר המים הוא גלובלי, אבל אפשר להתמודד איתו רק באמצעות פתרונות מקומיים. עכשיו זה הזמן להרחיב את היקף הפעולות שלנו. עם הנוכחות של נסטלה ברחבי העולם, אנו יכולים ללמוד מהשותפים הרבים שלנו ולתרום לפתרון אתגרי המים במקומות הסמוכים לפעילות שלנו".

העבודה של נסטלה תהיה מותאמת למיקומים, צרכים ונושאים בודדים ותנקוט בגישה רחבה יותר, מעבר לפעילות שלה. החברה תעבוד עם משתמשי מים מקומיים, קהילות, שותפים ומומחים גלובליים כדי לזהות, לפתח ולקדם פרויקטים ספציפיים לאותם אתגרים. כחברה מייסדת של 2030 Water Resources Group (2030 WRG), לנסטלה יש היסטוריה של שיתוף פעולה עם מנהיגים ומומחים מהמגזר הציבורי, הפרטי והחברה האזרחית כדי לסייע בתכנון פתרונות לניהול מים בר קיימא. החברה תיישם את הניסיון והלמדות שלה מה-WRG 2030 כמו גם משותפויות רבות אחרות שלה ביישום של יותר מ-100 פרויקטי המים המפורטים לעיל.

כל הפרויקטים יהיו ניתנים למדידה, תוך שימוש במתודולוגיית חשבונאות הטבות המים הנפחית (VWBA) של מכון המשאבים העולמי. מתודולוגיה זו מספקת עקביות בניתוח פעילויות ניהול מים ועוזרת להבטיח שפעילויות כאלה יתמודדו עם אתגרי המים המשותפים הנוכחיים והעתידיים.

באמצעות מתודולוגיה זו, פאנל חיצוני שנוצר לאחרונה   יסקור את הרלוונטיות והקיימות של הפרויקטים וייתן משוב אם הם עוזרים להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות המקומיות. נסטלה ווטרס תספק שקיפות מלאה על השימוש במים בכל אחד מהאתרים שלה ועל מה שהפרויקטים שלה תורמים לאזור.

אנשי קשר:

כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת:
כריסטוף מאייר
[email protected]

משקיעים:
לוקה בורליני
[email protected]

מקור חדשות

Author: FIFTHSCENT