קבל את ה-Galaxy S22 256GB עבור $700 עכשיו, אלא אם כן אתה בררני מדי לגבי צבע

אם אתה לא אוהב ורוד, אתה תמיד יכול לשים עליו נרתיק

סמסונג גלקסי S22

ה-S22 הוא הדגם הקטן והזול ביותר בסדרת ה-Galaxy S 2022 של סמסונג, אבל עדיין יש לו הרבה מה להציע, כולל ביצועים מוצקים ומערכת מצלמות נהדרת. יש לו גם כמה תכונות שלא תמצאו בטלפונים אחרים בטווח מחירי המכירה הנוכחי שלו.

אנחנו במרחק ימים ספורים מחשיפת ה-Samsung Galaxy S23, אבל אם אתה צריך סמארטפון חדש עכשיו, ולא ממש אכפת לך מלהיות בחוד החנית, הנה הצעה אחרת בשבילך: Galaxy S22. לספינת הדגל של השנה שעברה יש תצוגה בהירה ויפה, מצלמה נהדרת, וכרגע אתה יכול לאסוף את גרסת ה-256GB תמורת 700 דולר.

עסקה זו זמינה רק בצבעי זהב ורוד. אז כן, אתה מקבל הנחה נחמדה של $150, אבל אתה לא מקבל את הצבע שלך. אולי זה בסדר, ואתה באמת אוהב את הרעיון של להתרחק מטלפון משעמם ונייטרלי. אבל אם אתה ממש לא אוהב את זה, יש הרבה מקרים מגניבים ל-S22 שיכולים לכסות את זה.

סרטון היום של משטרת אנדרואיד

למה כדאי לקנות את סמסונג גלקסי S22

כולם יודעים שסמסונג מייצרת כמה ממכשירי האנדרואיד הטובים ביותר בסביבה, ולמעשה, שלושה מהדגמים שלה נמצאים ברשימת 10 המובילים שלנו. ה-S22 היה הדגם הבסיסי של מערך 2022 שלו, אבל בהתחשב במפרט שלו ובמחיר המכירה הנוכחי הזה, תבינו למה חשבנו שזו עסקה ששווה לשתף.

הביצועים יציבים הודות למעבד Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 ו-8GB של זיכרון RAM. זה לא הולך להיות מהיר כמו מכשירי הדגל הקרובים של 2023, אבל זה ירחף סביב כל דבר אחר. אתה מקבל גם מערכת מצלמה אחורית נהדרת, המורכבת ממצלמה ראשונית של 50MP, טלפוטו 10MP ו-12MP Ultrawide. עדשת הטלפוטו, במיוחד, היא משהו כמו חד קרן בטלפון בטווח המחירים הזה, והיא באמת עוזרת ל-S22 להתבלט בעת צילום תמונות למרחקים ארוכים.

אולי הנפילה הגדולה ביותר נגד הטלפון היא חיי הסוללה שלו, שהם פחות מכוכבים, אם כי ניתן למתן זאת במידת מה על ידי הטעינה המהירה של 25W שלו, שיכולה לקחת את הטלפון מ-0-60% תוך קצת יותר מחצי שעה. האם. ראוי גם לציין שהתצוגה בגודל 6.1 אינץ' בלבד באלכסון, וכנראה שהיא קרובה יותר ל-5.9 אינץ' עם פינות מעוגלות. זה הופך את הטלפון לנגיש יותר ולשימוש ביד אחת, אבל מי שמחפש מכשיר מסך גדול יותר עלול להתאכזב.

ובכל זאת, אנו חושבים שעם הטכנולוגיה והתכונות שהוזכרו לעיל, יחד עם המחויבות המדהימה של סמסונג לעדכוני תוכנות אנדרואיד, הטובות גוברת באופן גורף. ורוד או לא, זו עסקה טובה בטלפון טוב; נצל את זה כל עוד אתה יכול.

מָקוֹר

Author: FIFTHSCENT