הכישלון שאפל לא ראתה מגיע

אין ספק שהדור הזה של אייפון 14 לא יירשם להיסטוריה בזכות היותו החדשני ביותר, לפחות לא אם נתייחס לדגמי ה-14 וה-14 פלוס. שני מכשירים שנראה שלא תפסו בכלל בקרב הרוכשים הפוטנציאליים של אייפון, ואם הכל ימשיך כך, זה עלול להיות כישלון גדול לאפל, או לא? אנחנו מספרים לכם על זה בפוסט הזה.

המכירות של אייפון 14 ו-14 פלוס מועטות

כאשר אפל פרסמה את המחירים של הדגמים השונים של האייפון 14 לאחר ה-Keynote ביום רביעי, 7 בספטמבר, אומת כיצד עליית המחירים הרבה ששמועות הפכה למציאות. בתחילה, חלק גדול מהציבור חשב שזה ישפיע על דגמי ה-Pro, שהם הרבה יותר יקרים, הרבה יותר מה-14 וה-14 פלוס, שמחירם "משתלם" יותר.

עם זאת, שום דבר אינו רחוק מהמציאות, שכן על פי הנתונים הראשונים הידועים על ההזמנות של מכשירים אלו, האייפון 14 וה-14 פלוס לא זכו להצלחה כפי שניתן היה לצפות . למעשה, לשני הדגמים ייתכן ביקוש נמוך אפילו מזה של ה-iPhone 13 mini , דגם שאנו זוכרים שאפל הפסיקה לעדכן בהתחשב במעט הציבור שהיה לה. עד כדי כך, שכרגע ניתן להיכנס לאתר אפל ולקבל את האייפון 14 פלוס לאותו יום השקתו, זאת בהתחשב בכך שחלפו 6 ימים מאז פתיחת ההזמנות, זוהי דוגמה מובהקת למעט הדרישה שהייתה לה.

"כישלון" זה של אפל נגרם משני היבטים בסיסיים. הראשון שבהם הוא ההבדלים המעטים שקיימים בין אלה לאייפון 13 , מכיוון שהם כמעט זהים ב-98%. מצד שני, גם עליית המחיר It השפיעה, ולמרות שהם זולים יותר מדגמי ה-Pro, נראה שהמשתמשים לא משלמים את הסכום הזה בתמורה למה שהם מציעים.

"כישלון" מבוקש?

הדבר הכי נורמלי הוא למתג את המצב הזה ככישלון של חברת קופרטינו, אולם זה לא יכול להיות לגמרי המקרה. באותו האופן שבו המכירות של הצוותים הללו נמוכות מאלה של ה-13 mini, לפחות בתקופת ההשקה שלו, צריך גם לדעת שדגמי ה-Pro נמכרים יותר וטובים יותר מה-iPhone 13 Pro ו-13 Pro Max .

iPhone 14 ProMax

ברור שאפל רצתה לבדל את הטווח ה"רגיל" ממגוון ה-Pro, מתוך מטרה ברורה לגרום להרבה יותר משתמשים להמר על הדגמים המובילים, שכן ברור שבכל מכירה, ההכנסה גבוהה יותר. . . בדרך זו, ייתכן שמה שאפל הפסיקה לזכות עם דגמי ה-14 וה-14 פלוס, הוא צובר או אפילו עולה עם המכירות של דגמי ה-Pro , עם ה-6.1 אינץ' וגם עם ה-6.7 אינץ'. לכן, אולי מה שנחשב בתחילה לכישלון של חברת קופרטינו הוא לא כך, אלא בדיוק להיפך, שהם מקבלים את מה שחיפשו.

Author: FIFTHSCENT