עיצוב המקלדת והאוזניות הפרוע של Angry Miao

איך נראה Flex של $2,000 בצורת מקלדת מכנית? או זוג אוזניות אלחוטיות שנקרעו מהעתיד שלאחר משחק הווידאו? מאיזו התרגשות נהנה מותג מיקרו בוטיק כאשר יש לו את החופש לגבות מחירי פרימיום עבור פרויקטים טכנולוגיים ברמת האמנות?

מעריצי המקלדות המכאניות ושרת Discord נאמן השתקעו בהפסקה Angry Miao – החברה שבסיסה ב-Zhuhai, סין נוסדה במקור בשנת 2019 כחברת מקלדות קטנה, ואשר כעת היא מתמודדת עם יצירת "אמנות העתיד" קהילה". משוב מכסף VC וממעריציו. אבל הסיסמה הקאמפית היא לא מה שתופס את החשק שלנו כאן – זה העיצובים הפרובוקטיביים עם תגי מחיר מרהיבים.

אני חייב לנסות את המקלדת של Angry Miao ואת אחת המקלדות הקרובות שלה Kshitij Zero Dawn בהשראת אוזניות אלחוטיות, ואני מוכן לקחת אתכם לרכבת הרים רגשית של עיצוב מסקרן עם המושק האוורירי קלות של אדגלורד קרינג.

המאמצים של מיאו הכועס הם בו זמנית מאמצים לא הגיוניים, ראויים להערצה, צורבים בטן – מהסוג הקשה והחביב. החברה המונה 67 אנשים מייצרת בעיקר מקלדות מכניות, כן, אבל נסלח לך לחשוב שהיא איבדה קצת מהעלילה אחרי זה. Angry Miao גם מייצר מחצלת טעינה אלחוטית ענקית עבור המקלדות של שתיהן. ומטען USB-C משלו למראה פאנקי. ומתאם הטעינה האלחוטית של Logitech עבור עכברים תואמי PowerPlay. וכרטיסי מסחר NFT.

ועכשיו, סוף סוף, הוא מייחד את ה-AirPods Pro של אפל כדבר שיש לנצח עם סט חדש של אוזניות ביטול רעשים, למרות שהמוצרים של Angry Miao נמכרים לעתים קרובות במהדורה מוגבלת של 100 יחידות. שוחרר בטיפות. פעם אחת.

העיצוב של Am Hatsu נועד להיות בהשראת HBO. רצף פתיחה של נעשה על ידי איפה נשק מכני אוטומטי טווה חוטים דמויי רקמה של אנדרואיד קיברנטי, מנוגדים מתכת קרה וקשה עם צורות אורגניות.

אבל קודם כל, בואו נדבר על המקלדת המכנית האלחוטית מפוצלת-ארגונומית של Am Hatsu. גם אם אתם מכירים עיצוב מפוצל ארגו, כנראה שלא ראיתם או הרגשתם דבר כזה. לעטוף את הידיים סביב המקלדת הזו ולהקיש על כובעי המקשים המעושנים שלה עם מתגי כסף קפואים ליניאריים ושקופים מרגיש כאילו אתה מפעיל משהו מעולם אחר – לא מכשיר או ציוד היקפי אלא אינטראקטיבי זעיר. פֶּסֶל. החלק הפיסולי כמעט נכון: למארזים יש מבנה אלומיניום מעוקל וקווי מתאר, המשתמש בתהליך כרסום CNC יקר של חמישה צירים עבור השלדה שלהם.

ל- Hatsu יש פריסה ייחודית בכל צד, עם 52 מקשים מסודרים לאצבעותיך וסט של שישה לכל אגודל. זווית ההטיה של כל מקש המרחף מעל ה-LED הלבן מזכירה לי רכס הרים משונן, ובכל זאת זה מגניב באופן מוזר להניח את האצבעות שלי על גבי צורתן המעוצבת בעדינות.

מקורים בהירים אלה של המקלדת הם אלחוטיים לחלוטין, נועדו לשבת על גבי המטען האלחוטי CyberMate בגודל 13 אינץ' x 35 אינץ'.

angry miao מארז 12 סלילי טעינה של Qi לתוך ה-CyberMate שלו – לוח ענק של מתכת ובד שנועד לחיות לבד מתחת ל-M Hatsu או למקלדת האחרת שלו, ה-Cyberboard. (קח את זה, Apple AirPower.) עשרה מהסלילים האלה פרוסים באמצע, ונותנים לך מספיק מקום החזק את ה-Am Hatsu בנוחות על פני שטח רחב. שני הסלילים האחרים מאגפים את המקלדת כדי להמריץ את הטלפון והעכבר שלך אם יש לך Logitech PowerPlay המתאם או CyberCoin בהפעלה מוגבלת של Angry Miao שמתחבר מתחת לאותם עכברים תואמים. הוא מופעל על ידי כבל USB-C יחיד הפועל על מטען 90W GaN המצורף של החברה, הנקרא CyberCharge. למקרה שלא שמתם לב לשמות, למיאו הכועס יש נטייה לתיאטרון. לא רק שהוא מייצר מטענים במיוחד לגלשן של מחצלת, אלא הוא מצמיד את העיצוב עם כיסויים מתחלפים תוססים – גם אם אתה אף פעם לא רואה אותו במהלך השימוש.

ההגדרה הזו ל-M Hatsu מפנקת אתכם עם אסתטיקת השולחן המסודרת שלו, כשרוב הכבלים עדיין לא נטענים. באשר לחוויית ההקלדה, הכובעים המבריקים המעוצבים בהתאמה אישית עם פנים חלביים נשמעים נהדר, והבס כולו מטאלי מייצר צליל איתן בכל הקשה. זה נעים להקליד, הודות לחתימת הצליל השווה והברורה של כל מקש, ללא פינגים או חלולות , למרות שלחלק זה נראה מת מדי. כשאתה צועד בצעד ההקלדה שלך, זה מרגיש כמו להיכנס למצב של שטף עם צלילים צרודים עדינים המפיצים אפקט סטריאו קל כשהם מתרחקים זה מזה.

קווים נקיים יושבים על אחד מסלילי הטעינה האלחוטיים הרבים המוטמעים במשטח השולחן של CyberMate.

המוצר האחרון של Angry Miao נקרא CyberBlades, כי כמובן, כל דבר מאיים חייב להיקרא Cyber-Something – כמו לצעוק מהגג: "אני חד, ולא רק למדתי את Blade, אבל הלהב הזה הוא ניאון-סגול קטאנה זוהרת מהעתיד!" אבל אני חייב להודות שהדברים האלה נראים פראיים. הן זוג אוזניות משולשות לביטול רעשים בהשראת אביזר ה-Focus המותקן באוזן של Guerrilla Games' Alloy. Horizon Zero Dawn ויש בהם כמה טריקים של קישוריות שהם באמת מעניינים.

ה-Cyberblades יושקו ב-1 בספטמבר דרך Kickstarter במחיר של 299 דולר לתומכים בלבד, או 179 דולר עבור תינוקות מוקדמים שמזמינים בתוך 24 השעות הראשונות. לאחר קיקסטארטר, הם אמורים לעלות בדרך כלל $328. זה כמעט נראה, אני אעז לומר, נורמלי. אבל כאן מסתיימת תחושת הנורמליות. במחלקת המראה, צבעוניות ה"Shell Black" שאני בודק היא סגול וירוק סופר בהיר ומחזיר אור – כמו עבודת צביעה עם פנינים שעוברת משחור-מראה באור נמוך לבהיר באמת, עם השתקפויות מגניבות עושה צביעה. אוֹר. בצידי כל אוזניות יש רצועה של תאורת RGB משתנה בצבע, כי כמובן הן צריכות להיות RGB.

ה-Cyberblade כולל עיצוב ייחודי, תאורת RGB הניתנת להתאמה אישית ונרתיק טעינה עם אסתטיקה של שמיים זרועי כוכבים.

בעוד שרוב יצרניות האוזניות מתמקדות בהתרברבות ספציפיות כמו איכות צליל, חיי סוללה וביטול רעשים, Angry Miao מתגאה במקום זאת באודיו עם אחזור נמוך במיוחד לביצועי משחקים טובים יותר. הוא גם הכיל מעבד נוסף במארז הטעינה ובנוי במצב חוטי פוקס כדי להשיג חביון משוער של כ-40 מילישניות. כדי להשתמש במצב אלחוטי פסאודו חוטי זה, אתה מחבר את מארז הטעינה דרך יציאת ה-USB-C שלו, וה-CyberBlade נקלט כיציאת אודיו USB – תוך עקיפת הצורך בהצמדת Bluetooth.

אולי אתה חושב שהוספת חוט להגדרות של אוזניות אלחוטיות נשמע קצת טיפשי – וזה סוג של דרך – אבל גם התכונה נהדרת הוא שימוש. אוזניות חוטיות עדיין שם הבחירה הטובה ביותר להאזנה ולמשחקים ללא חביון, ה-Cyberblades עדיין מהווים מקרה משכנע כי הם למעשה מהנים לשימוש. מכסה מארז הטעינה הגלילי עצמו הוא כפתור וחוגה סיבובית, וזה המפתח לשימוש בסייברבליידס עם המחשב שלך. אתה לוחץ או מחזיק את המכסה כדי לחבר, לנתק, להשתיק את המיקרופון או לעבור בין מצבי EQ מוגדרים מראש (משחקים, סרטים ומוזיקה). בזמן סיבוב המכסה שולט על עוצמת הקול של המערכת, המעצור הקליק נותן לך משוב פיזי.

זוהי דרך ייחודית וחדשנית להשתמש בזוג אוזניות, ללא ספק הכי הרבה שיישמתי עד כה. ולמרות שהוא עובד עם Steam Deck ומחשב המשחקים שלי, שבו אני יכול לראות את זמן האחזור הנמוך של השמע עושה את ההבדל הגדול ביותר שלו, הפקתי ממנו את המרב במהלך יום העבודה באמצעות ה-Cyberblade עם ה-M1 MacBook Air שלי. מוערך יותר. התאמתו לטלפון שלי באמצעות Bluetooth תוך כדי חיבור למק במצב קווי איפשר לי לעבור בצורה חלקה קדימה ואחורה על ידי הקשה כפולה על מכסה המארז – מבלי להיתקע בגינה המוקפת חומה של קופרטינו. נגיעה קטנה של נוחות מסירה.

כס העגינה של סייברבלייד. הוא כולל תחנת טעינה מגנטית המשלבת אלומיניום אפור כהה עם מעמד אקרילי מואר RGB, ומכסה מארז עם מסגרת מתכת המסתובב לשליטה בעוצמת הקול.

אם האוזניות לא נשמעות טוב, כל המפרטים והטריקים של הקישוריות עם אחזור נמוך הם לרוב לשווא, אבל הביצועים הכוללים של ה-CyberBlade הגונים. הם עונים על היסודות עם אודיו עם צליל נהדר (אם כי לא הבהיר ביותר בטווח הטרבל), חיי סוללה טובים והתאמה טובה – שמונה סטים של קצות סיליקון וקצף זיכרון כלולים כדי להבטיח זאת. ל-AirPods Pro עדיין יש יתרון קל בביטול רעשים ובמצב שקיפות משופר, אבל ה-Cyberblade לא רחוק מאחור באיכות הסאונד.

אפליקציית Angry Miao הנלווית, המיועדת רק לאנדרואיד בזמן הבדיקה, מאפשרת להתאים אישית תאורת RGB ולבחור שלושה מצבי Bluetooth EQ: Soft, Vocal ובס. מבין השלושה, הבס והשירה נשמעו הכי טוב למוזיקה. האוטובוס הרך היה מאוד מלא נשמה ונשמע דחוס. הבס היה קצת גבוה בקצה התחתון, אם כי לא הפריע לי. ההגדרה האמצעית, השירה, הייתה איזון טוב.

אבל בואו נהיה כנים עם עצמנו כאן: שום איכות סאונד לא תבלט מול איך שה-Cyberblades נראים והתמונה שהם מציגים. אתה תבלט ללבוש אלה בפומבי וברחוב. באופן אישי, אני רגיל לכך שאוזניות אינן ברורות ואפילו מוסתרות לחלוטין בשיער הארוך שלי. לובשת את הסייברבלייד עם שיער מורם, הרגשתי כמה הם נצמדים לאוזניים שלך, מתחננים שתסתכל עליהם. אם אתה מחפש משהו שנועד לבדל אותך מכל ה-AirPods וה-Galaxy Buds בעולם, הם בהחלט עושים זאת.

היו מוכנים לקבל כמה מבטים מביכים מאנשים או שאלות ושיחות מונוטוניות.

השתמשתי באוזניות האלה במשך כמה שעות אבל לא אסקור אותן כי הן טרום ייצור דוגמאות – והרבה יכול להשתנות באמצעות Kickstarter ומעבר לכך. אבל כמו שלקיקסטארטר יש את הסיכונים הטמונים בה, כך גם השגת המוצרים הטכנולוגיים שלך ממותג בוטיק. לסייברבליידס יש את חלקם ההוגן של זבל וגסות שלא מובטחת שייגמרו. לדוגמה, מכסה המארז המסתובב הוא נחמד, אבל זה דורש הרבה יותר סיבוב מאשר רק להקליט שינויים קטנים בנפח. בנוסף, האוזניות אינן מושהות אוטומטית אלא אם תסיר את שתיהן במהירות בו-זמנית. ולמען האמת, עד שעדכון קושחה יתקן בעיות כמו נפילות תכופות של חיבור ופקדי מגע כמעט בלתי שמישים, ההשהיה האוטומטית היא הבעיה הכי פחות שלי. בעוד Angry Miao עדיין בעבודה, זכור תמיד שאסור לקנות מוצרים טכנולוגיים בהבטחה של מה שעתיד לבוא בתור.

רוב המוצרים של Angry Miao הם יקרים מאוד וקשים לקנייה, אם כי זה נחמד לראות צוות קטן עם חומרה לייצור זהות ייחודית שכופה רגש מסוים. האם זו "קהילת האמנות של העתיד"? המילה הזו עדיין נראית לי כמו הגזמה חסרת משמעות. אבל זה בהחלט מותג טכנולוגיה לייף סטייל שחוצב את הנישות הקטנות והמוזרות שלו בתוך נישות ועושה את זה בדרכים מעניינות וייחודיות.

ואני חייבת להודות שיש חלק בי שבבירור מהופנט מהמוצרים האלה. עיצובים יכולים לעורר רגש כמו שום דבר אחר. לדוגמה, כשלמדתי לראשונה על Angry Miao וראיתי תמונות של הסייבורג ואחת ממטריצות ה-LED הצבעוניות שלו, היה לי חלום אישי של חום אישי על אחד מותאם אישית. מודל מדף , שבו הוא משויך לטיקר המציג את המדף האחרון מסתובב בכותרות. דמיינתי מפתח מותאם אישית שפותח דפדפן אינטרנט כדי לקחת אותך לסיפור המדויק הזה. למה חשבתי ככה? אולי לא רק בגלל שאני חנון גדול, אלא גם בגלל שהעיצובים המגניבים והמוזרים האלה יכולים לעזור לעצב את הרעיונות שלך. האם מקלדת מדף הדמיון שלי אפשר להשיג? אולי לא. אבל היי, לחלום זה כיף.

אנטוניו ג'י צילום די בנדטו / The Verge

מָקוֹר

Author: FIFTHSCENT