תאריך השחרור החדש של Skull & Bones דלף, נקווה שזה יהיה סופי הפעם

חדשות המשחקים 28 בנובמבר 2023, 17:34

טום הנדרסון חשף את תאריך השחרור החדש של Skull and Bones. ייתכן שיוביסופט תכריז על כך רשמית במהלך The Game Awards 2023. נקווה שלא תהיה לנו שקופית שביעית…

תקשיבו, תקשיבו, עוזבי ארץ – אנחנו כנראה יודעים מתי הספינה הצרפתית Skull and Bones תשקול עוגן ותצא להפלגה. כפי ששמע זאב הים טום הנדרסון, זה יקרה ב-16 בפברואר 2024.

אהמ… אחרי שישה כישלונות, על פי הדיווחים, Skull and Bones קיבל תאריך יציאה חדש. מקורב התעשייה הפופולרי טום הנדרסון מדווח כי Ubisoft מתכננת להוציא את המשחק הזה ב-16 בפברואר 2024.

ידיעה זו עולה בקנה אחד עם המידע הכלול בדוח הכספי של החברה הצרפתית למחצית הראשונה של שנת הכספים 2023-2024, אשר הצגנו לכם כאן.

  1. לטענתם, Skull and Bones צפוי לצאת ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2023–2024 כלומר בתקופה מינואר עד מרץ 2024.
  2. יתרה מכך, הדבר אושר על ידי דאריל לונג, שבשבועות האחרונים עזב את תפקידו כמנהל מנכ"ל Ubisoft כדי לעמוד בראש הסניף שלה בטורונטו.

למרות שהזמנות מוקדמות לגולגולת ועצמות זמינות כבר זמן מה, לפי גרסת הנדרסון משחקי פרימיום – בשווי של 359.90 PLN (עלות המהדורה הסטנדרטית היא 249.90 PLN) וכוללת את פס הקול, ספר האמנות, משימות נוספות וכו'. – היא להבטיח את ההזדמנות להתחיל לשחק שלושה ימים לפני הופעת הבכורה הרשמית של ההפקה.

עם זאת, עלינו לחכות כדי לאשר את הדיווחים הללו. סביר להניח ש-Ubisoft עשויה להכריז רשמית על תאריך השחרור של Skull and Bones במהלך הגאלה של The Game Awards 2023, שתתקיים בלילה שבין ה-7 ל-8 בדצמבר (שעון פולין).

Skull and Bones מתוכנן לצאת למחשב, PS5 ו-XSX/S.

  1. האתר הרשמי של Skull and Bones

סוציולוג בהשכלתו, גיימר בתשוקה. הוא התחיל את הרפתקת המשחקים שלו בגיל ארבע – עם פגסוס. נכון לעכשיו, הוא מעדיף PC ו-RPG תובעניים, אבל הוא לא נרתע מקונסולות או ז'אנרים אחרים. הוא כותב באופן מקצועי מאז 2016. הוא הצטרף ל-GRYOnline.pl חמש שנים מאוחר יותר – למרות שהוא מכיר את האתר מאז שהייתה לו גישה לאינטרנט – כדי לשלב את התשוקה שלו למילים ולמשחקים. הוא עוסק בעיקר בחדשות ובעיתונות. כשהוא לא משחק או כותב, הוא אוהב לקרוא, לראות סדרות טלוויזיה (סרטים בתדירות נמוכה יותר) ומשחקי ליגת העל, לשמוע מוזיקה כבדה ולטייל עם הכלב שלו. הוא אוהב את עבודתו של סטיבן קינג כמעט ללא ביקורת. הוא אינו מוותר על תוכניותיו ללכת בעקבותיו. עם זאת, הוא שומר את "הישגיו הספרותיים" הראשונים כלואים עמוק במגירה.

יותר

Author: FIFTHSCENT