פלייסטיישן חונכת את מדור המחשב האישי באתר הרשמי שלה

הודות להגעתו של ספיידרמן של מארוול ל-Steam ו-Epic Games Store (כאן תוכלו למצוא את הביקורת שלנו, ואילו כאן הראיון האיטלקי הבלעדי שלנו עם Nixxes Software), סוני החליטה להשיק רשמית את מדור המחשבים האישיים של אתר הפלייסטיישן. למרבה הצער, לפחות לעת עתה, אין מידע או שגיאות שמאפשרים לנו לגלות משהו על הפרויקטים הבאים בצנרת, אבל זה עדיין אות חשוב לאופן שבו המותג של הענקית היפנית נפתח יותר ויותר ל שוק המחשבים האישיים.

הקשר בין פלייסטיישן למחשב, לעומת זאת, הוא ילד של הזמן המודרני. המשחק הראשון שהופיע ב-Steam היה Horizon: Zero Dawn ובעקבותיו הגיעו Days Gone, God of War וספיידרמן של מארוול (שיהיה זמין בגרסה מחודשת ביום שישי הקרוב). עם זאת, התהליך ארוך במיוחד ואנחנו עדיין לא ברמה של Xbox , שמפרסמת כל משחק שמיוצר על ידי אולפני המסיבה הראשונה שלה במקביל, אבל זה עדיין סימן חיובי. המשחקים האקסקלוסיביים של קונסולות סוני מגיעים למחשב האישי לאחר שמיצו את מחזור החיים ב-PS4 ו-PS5 אך עם העברה מוצלחת של ממש, עם אפשרויות טכניות שונות ועם יישום של כמה טכנולוגיות בהחלט מעניינות כמו DLSS ו-Ray Tracing .

באתר הרשמי מוקדש מקום רב לכותרים הבאים בצנרת. בין אלה אנו מוצאים את Uncharted 4 ואת המשחק של פיטר פארקר. למרבה הפלא, אין The Last of Us Part 1 . המשחק, שיהיה זמין ב-2 בספטמבר 2022 ב-PS5, יגיע בנקודה זו ב-2023. אנחנו תמיד שמחים להוכיח לנו שטעינו, אבל ההרגשה היא שייקח יותר משישה חודשים עד שנקבל את היציאה .

בנוסף להרפתקה של אלי וג'ואל, ישנם לפחות שני משחקי פלייסטיישן נוספים בצנרת במחשב: Returnal ו-Sackboy: A Big Adventure . שני הכותרים מעולם לא אושרו רשמית, אז אנו מזמינים אותך לקחת את המידע הזה עם גרגר מלח. נעדכן אותך ככל שמידע נוסף יהפוך לזמין.

Author: FIFTHSCENT