סקירת אוזניות Bluetooth של JABRA MOTION

JABRA MOTION, אוזניות BLUETOOTH® האולטימטיביות לתקשורת עסקית

קיבלתי את ה-Jabra Motion בדואר לפני כשבוע ושמתי לב מיד שה-Jabra Motion קל משקל יותר משאר המותגים שניסיתי והוא נראה נהדר. זה לא תפס הרבה מקום על פניי וזה הרגיש הרבה יותר טוב מהשאר. מעבר לכך, ומה שאמור להיות החלק החשוב ביותר בסקירה הזו, ה-Jabra Motion נשמע נהדר בשני קצוות השיחות שעשיתי.

משהו שכדאי לדעת עלי, אני קצת חנון בלוטות' וקצת כבד שמיעה. אז, בכל זמן נתון, יש לי בערך שלוש עד חמש אוזניות Bluetooth. אני רואה שמפרסמת אוזניות שמבטיחות שתהיה לה את המיקרופון והסאונד הטובים ביותר, ואני מת על זה. כרגע יש לי שני רמקולים בלוטות' לרכבים שלי – שניהם של Jabra. אל תחשוב בגלל שבבעלותי כמה מכשירי Jabra שאני מוטה. אם Jabra לא ייצר מכשירי בלוטות' מעולים, אני אהיה הראשון לספר לכם. מכיוון שאני כבד שמיעה, חשוב לי מאוד שיהיה לי מכשיר עם מיקרופון ורמקול מעולים.

מה ששמתי לב לראשונה כאשר התאמתי את ה-Motion לפנים שלי הוא שדיור הרמקול ניתן להרחבה. מיד חשבתי, "למה אף אחד אחר לא עשה את זה?" כפי שמתברר, Jabra Motion היא אוזניות ה-Bluetooth היחידה בשוק עם בית רמקול מתכוונן לגובה.

בית הרמקול המתכוונן עבור ג'ל האוזן שלך מאפשר לך לקבל את ההתאמה המושלמת. אני אוהב את העיצוב. רוב התנועה נמצאת מאחורי האוזן שלך כך שהיא לא תופסת מקום על הפנים שלך וגם לא גורמת לך להיראות כמו רובוט מהחלל החיצון. אני חושב שההקדמה כאן עבור אוזניות ה-Bluetooth במחלקת העסקים של Jabra מאפשרת לבעלים את האפשרות הטובה ביותר. זכור, לא הפנים של כולם זהות.

ל-Jabra Motion יש טכנולוגיית NFC (Near Field Communication). זה מקל על חיבור הטלפון החכם לאוזניות. אתה יכול לשלוט בעוצמת הקול על ידי החלקת האצבע למעלה או למטה, כאשר ה-Motion משתמש בטכנולוגיה רגישה למגע.

תמצאו כפתור בתחתית מיקרופון הבום המאפשר לכם להתחבר לטלפון החכם שלכם. אם תלחץ על הכפתור ליד האוזן, ה-Motion יכול להגיד לך כמה זמן דיבור נשאר לך. זה גם עונה ומסיים את השיחות.

לג'ברה יש שלוש גרסאות נוחות לבחירתך:

Jabra MOTION

משלב את הטכנולוגיה המתקדמת והחכמה ביותר עם נוחות ללא תחרות וחיי סוללה אמינים לאורך זמן, מה שהופך אותו למכשיר המומלץ שלך לתקשורת חלקה לכל מקום שהעסק לוקח אותך!

Jabra MOTION UC

גרסה זו כוללת מתאם (Jabra LINK 360) שכאשר מחובר ליציאת ה-USB של המחשב שלך, מספק אינטגרציה מלאה עם לקוח ה-Unified Communications (UC), כולל עדכוני סטטוס אוטומטיים, וקישוריות Bluetooth Class 1 עבור 300 רגל חסר תקדים של אלחוטי. טווח מהבסיס!

Jabra MOTION UC+

Jabra MOTION UC+ תוכנן במיוחד עבור אנשי מקצוע בתנועה. הוא מספק את כל היכולות של גרסת ה-UC הרגילה פלוס כולל מטען מעמד שולחני חכם וערכת נסיעות.

אנו מכסים רק את Jabra Motion בגיליון הנתונים התחתון

מאפיינים יתרונות
קישוריות חיישני תנועה חיישנים מובנים מזהים תנועה לתכונות בקרת שיחות אינטואיטיביות ומכוונים את עוצמת הקול לרעש מסביב
כולל NFC* תקשורת שדה קרובה (NFC) מאפשרת התאמה קלה לטלפונים ניידים, טאבלטים ומכשירי Bluetooth® אחרים
ביצועי האודיו הטובים ביותר A2dP הזרמת מדיה לאוזניות
בקרת עוצמת קול חכמה התאמה אוטומטית לרעש הסביבה
הגנה מפני רעשי רוח מפחית באופן משמעותי את רעשי הרוח
נוחות התאמה אישית כולל 3 ג'לי אוזניים נוספים להתאמה אישית
מגע בקרת עוצמת הקול משטח מגע מאחורי האוזן לכוונון ידני של עוצמת הקול
משטח מגע להשתקה/ביטול השתקה כפתור ייעודי להשתקה/ביטול השתקה
בקרת שיחות אינטואיטיבית ענה/סיים שיחות באמצעות פקודות קוליות או קיפול/פתח את בום המיקרופון
נוֹחוּת הפעלה/כיבוי קלה הפעל וכיבוי המכשיר על ידי קיפול/פתיחה של בום המיקרופון
חיישני תנועה חיישנים מובנים מזהים תנועה לתכונות בקרת שיחות אינטואיטיביות ומכוונים את עוצמת הקול לרעש מסביב
מצב תנומת כוח נכנס אוטומטית למצב Power nap כדי לחסוך בסוללה כאשר אינו בשימוש
חיי הסוללה הטובים ביותר בכיתה עד 7 שעות של זמן דיבור ועד 15 ימים של זמן המתנה
מחוון אור תפוס אור מהבהב על שפת בית הרמקול מעיד על שימוש

מה הגיע בקופסה

ה-Jabra Motion הגיע עם מטען קיר ומתאם לרכב לטעינה. יש לו גם כבל USB קצר שמתחבר ל-
מַטעֵן. ראיתי כמה ביקורות שבהן אנשים התלוננו על זה. באופן אישי, אני שונא את הצורך להתיר כבלי טעינה ארוכים של USB. ג'ברה עצר את כאב הראש שלי בכך שנתן לי כבל קטן שאוכל להשתמש בו על הכביש. אם אתה צריך כבל ארוך יותר, הם לא עולים הרבה ועל ידי הפיכתו ל-USB למיקרו USB, לא תצטרך לדאוג יותר מדי לאבד אותו.

סיבה נוספת שאני אוהב את האופציה של כבל USB למיקרו USB היא מכיוון שמצאתי חברות אחרות שמשתמשות בכבלים קנייניים המחוברים ישירות למטען ובכך מקשה למצוא חדש מבלי להזמין מהחברה. אני נהנה לדעת ש-Jabra Motion שלי מחובר דרך USB ושאם אני יוצא מהעיר, אוכל לקחת כבל USB ב-Best Buy מקומי כדי לשמור על ה-Motion שלי טעונה.

לחבילה שבה הגיע Motion הייתה נקודת גישה נוחה לג'לי האוזניים – משהו שרוב האנשים אולי לא באמת חושבים עליו או מעריכים. רוב אוזניות ה-Bluetooth נועלות את ג'לי האוזניים הנוספים בקופסה קטנה יותר או בתיק בתחתית הקופסה הראשית, מה שקשה להגיע אליהן כאשר מוציאים אותן. ג'ברה לקח את הזמן לחשוב על הדברים הקטנים כמו זה על ידי הכנסת הג'לים בצד של הקופסה להחלפה קלה.

עכשיו, לאחר שעזבנו את הקופסה, בואו נדבר על הג'לים שג'ברה יצרה עבור התנועה. אני אדם שקשה לרצות ואני מרגיש שהאוזניות גובות ממך מחיר בזמן השימוש בהן. לג'לים ב-Jabra Motion יש עיקול יפה שמתאים לאוזניים שלך יפה. כשהשוואתי מול מותגים אחרים, לבשתי את ה-Jabra Motion כל יום העבודה ורוב הערב. שכחתי שה-Motion היה לי באוזן ולא כאב לי הראש מללבוש אותה. מותגים אחרים גורמים לי לכאבי ראש בשעה הראשונה מלבישת אותם.

מיקרופון הבום מרגיש יציב ולא כמו פלסטיק זול. אני אוהב לראות טכנולוגיה כל כך נהדרת בפריטים קטנים כל כך.

Jabra יצרה אוזניות Bluetooth נפלאות עבור איש המקצוע העסקי בתנועה. המראה המסוגנן והסאונד הנהדר מספיקים כדי שלא צריך להיות מקצוען עסקי כדי לרצות את האוזניות האלה.

תמיד אהבתי את מוצרי Jabra. אני חושב שהם השקיעו מחשבה רבה ביצירת סוג המכשירים המתאים לכולם.

לסיכום, ה-Jabra Motion היא האוזניות הטובות ביותר שלבשתי מזה זמן רב. אני בהחלט ממליץ על ה-Jabra Motion לכל מי שמחפש אוזניות בלוטות' שהם ילבשו לאורך כל יום העבודה.

לרשימה של כל המוצרים הנהדרים מתוצרת ג'ברה בקר. Jabra.com
עוד על Jabra Motion בקר ב-Jabra-Motion

Author: FIFTHSCENT